Man kan komme i betragtning som medlem i FJR, hvis man har redet med som gæst til et par jagter. Hvis du ikke kender nogen der allerede er medlem og kan invitere dig med til en jagt, så kontakt Fyns jagtrideklubs bestyrelse og spørg om lov til at komme med til en jagt. I foråret afholdes der også en træningsjagt og diverse andre begynderjagter, hvor nye ryttere kan afprøve en jagt.

Efter deltagelse på jagterne søger man om optagelse hos bestyrelsen. Optagelse foregår ved, at man sender en mail til kontakt@fynsjagtrideklub.dk og skriver, at man gerne vil optages som medlem. I mailen skal man huske at anføre navn, adresse, mailadresse, fødselsdato, og tlf. nr. Man vil herefter blive kontaktet af bestyrelsen angående optagelsen.

Et års medlemskab koster 300 kr for en voksen og 200 kr., hvis man er under 18 år. Beløbet kan betales til klubbens konto nr: 6850-1051681 el. klubbens mobilepay: 98042 med anførsel af navn + ordet ‘Kontingent’.

Som medlem tilkøber man slips og emblem til 200 kr.  samt kan tilkøbe underlag med FJR logo til 400 kr.

Medlemmer betaler 125 kr. i jagtgebyr pr. jagt og ikke-medlemmer betaler 175 kr. pr. jagt.

Kontakt bestyrelsen hvis du har spørgsmål eller for at høre nærmere.