NYHED!! Klubben har fået mobilepay – nr. 98042 og dette kan bruges til, at betale jagtgebyr, kontingent, underlag m.m. med. Husk, altid at angive, hvad betalingen er for, inden den gennemføres!

Mangler du et lækkert underlag med FJR logo, så kan disse købes til 300 kr. stk.

Ønsker man at købe et underlag skal man sende en mail til fynsjagtrideklub@gmail.com og angive hvor mange man gerne vil bestille samt til hvilken jagt, underlaget ønskes udleveret. Underlaget kan også afhentes hos formanden efter aftale.

Betaling overføres til klubbens konto: 6850-1051681 el mobilepay 98042 med angivelse af navn samt ordet underlag.

Mangler man slips eller emblem, så kan dette købes på samme måde som ovenfor beskrevet, men her til 200 kr. for sættet.

underlag-ny-300px